mandag 22. oktober 2012

sååå, idag etter jobb skulle jeg bare en liiiten tur innom apoteket, men... det ble selvfølgelig til en liten handlerunde! føler at jeg bare drar og draaar kortet mitt hele tiden nå, ikke bare i butikker, men også på nett, på tide å skjerpe seg litt kanskje..?! vil jo spare litt av pengene jeg tjener i år også, haha...



iallefall ble tingene på bildene over med meg hjem idag, grå cardigan + bringebærrød genser fra bikbok og sko fra bianco, + tørrshampoo, den mest behagelige bh'en jeg noen gang har prøvd(!) (fra lindex) og hårfarge(!!!)

det sistnevnte kjøpet er jeg fortsatt litt usikker på tho - det er en glansfarge som går ut etter noen vask, men jeg har aldri før farget håret mitt (ikke engang stripet det!), og er derfor veeeeldig usikker, er så redd for at jeg skal ødelegge håret mitt totalt, etter å ha holdt det helt naturlig så lenge... men jeg ender nok med å prøve det uansett - hvis det går veldig galt er det jo bare å vaske håret et par hundre ganger... hahah


1 kommentar: